I`m back!

Hello,hello.Cum am spus si in comentariul care l-am lasat la capitolul 15,I`m back.M-am hotarat sa ma apuc de scris din nou pentru ca am vazut ca fic-ul meu este citit si pentru ca,sincer,imi este dor sa scriu.Eu sper sa va placa,avand in vedere ca am aproape un an de cand nu am mai scris, capitolul 16 cred ca o sa apara peste vreo cateva zile.Btw,mi-a fost dor de voi:x
Big big hug & kisses and see you soon.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Saya
    Sep 10, 2011 @ 19:44:34

    WOOOW ..serios😀 … abia astept :*

    Răspunde

  2. Ella
    Oct 01, 2011 @ 17:11:10

    Buna…am un blog pe care promovez ficuri si vreau sa te intreb daca vrei sa-ti promovez si tie ficul. Aici ai blogul meu http://ellaangelofhope.blogspot.com/ Daca vrei sa-l pun si pe al tau trimite-mi un email la id_angelhope@yahoo.com cu rezumatul, linkul si nickname-ul tau. Mult succes in continuare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

